Alla inlägg den 17 maj 2011

Av xcinax - 17 maj 2011 14:08

Då va man tillbaka på jobbet igen, inte nu nu, just nu ligger jag o slappar hemma i sängen (svårt o bryta sjukdomsvanan haha) men igår jobba jag natt, va skönt att komma tillbaka, det blir nattjobb idag oxå och dagpass imorgon sen e jag ledig igen, blir inte mycket me jobb denna månad då jag bara jobbar tre dagar nästa vecka oxå, har tagit ledigt då älsklingen fyller år på helgen.

Skönt o va frisk igen i alla fall, lite småsnorig e man ju alltid ett tag efter men e frisk o febefri :).

Försöker hålla mig borta från cigg nu när jag är bland folk igen o det är inte lätt när folk inte slutar fråga om man vill ha men det har gått bättre än jag trott, sen när jag fallit dit så får jag ont i huvudet så d e ju en bra orsak att inte göra om det :) plus att halsbrännan inte kommit tillbaka sen jag slutade igen...

Ska åka o lämna in ena bilen på lagning snart sen blir det middag och jobb.

pöss på er

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards