Alla inlägg den 1 maj 2011

Av xcinax - 1 maj 2011 21:58

Kolla precis på humorgalan fan va hemskt o se allt lidande o så sitter man där o gör inget fast man blir tårögd, så ikväll har jag gjort nåt för världens barn och blivit världsförälder :) lite stolt fast man vill ju kunna göra mer. 100 kr i månaden är inte mycket, jag förvärrar min hälsa med cigg för mkt mer en så varje månad så nu ska jag se till att sluta röka igen har ändå märkt att en del av mina åkommor till att jag mått lite skit är rökningen. Hoppas ni e fler där ute som ger lite till världens barn. Ha en bra natt, nu kan jag sova gott i alla fall.Pösa på er

Av xcinax - 1 maj 2011 08:54

Halli hallå! Då var det maj nu då. Va på landet igår över dagen, hjälpte till med lite vår städning o sen blev det god middag innan vi åkte hem igen. I fredags hade vi Lips kväll hemma hos oss, blev inte hundra som det va tänkt då vissa var tråkiga o surmulna o det påverkade ju andras humör så Sofia som va på topp o skulle Storfesta och härja men hon gav upp o åkte hem innan tolv men men det va trevligt ändå några stannade o vi spelade spel o hade kul till strax innan två. Vaknade igår med huvudvärk o illamående urs men väl ute på landet mådde jag bättre. Denna vecka är inte nåt speciellt planerat, ska till landet nästa helg o även ut ett tag till cilas land som ligger en liten bit från mitt. Nu jobbar jag lång pass idag så älsklingen får jag inte träffa förens imorgon igen men man ska ju få längta lite :) hoppas ni får en trevlig första majPösa på er

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards