Direktlänk till inlägg 20 april 2011

Tjejkoder ska inte brytas!!! ;)

Av xcinax - 20 april 2011 21:44

Idag har det vart jobb och sen storhandling med hjärtat. Åkte sen över till cila m Sofia, käka gott och kolla på paranormal activity 2, inte lika bra som ettan men läskig ändå. Trevlig tjejkväll :) åkte hem o tog en promenad med älsklingen utan vovve. Linus är hos Rogers päron i en vecka då dom saknar honom :). Nu blir det BB sen sova. Ska bara skicka ett ska baja till anna panna som inte hajkar tjejkoder o sånt. Såhär är det! Om man träffar ett ex, strul eller whatever till en tjej kompis så ska man prata bra om henne INTE säga att hon nu gått upp 12 kilo och väger 20 kg mer än en själv grrr INTE OK!!! Trots att man inte bryr sig om denna person längre så ska dom ju alltid tro att man är snyggast eller har jag fel???? Tur att jag inte är så kinkig för anna, men lite spö ska du få ;) puss på dig tjejen o litet plus till Sofia som försökte rädda upp situationen ( d va vad hon sa i alla fall ha ha) men hon fick lite smäll oxå för att hon höll med först ha ha nä nu BB Pösa på er

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av xcinax - 31 maj 2011 09:01

herrejävlar va d va länge sen jag skrev. Det är så när man inte har nåt direkt ämne eller så at skriva om, då har man inte alltid nåt o säga sen så rinner tiden iväg o d händer massa saker. Har jobbat en hel del, umgåtts med familjen på landet. Kol...

Av xcinax - 17 maj 2011 14:08

Då va man tillbaka på jobbet igen, inte nu nu, just nu ligger jag o slappar hemma i sängen (svårt o bryta sjukdomsvanan haha) men igår jobba jag natt, va skönt att komma tillbaka, det blir nattjobb idag oxå och dagpass imorgon sen e jag ledig igen, b...

Av xcinax - 12 maj 2011 15:46

Japp nu har man vart hemma hela veckan o blir hemmafrån jobb i helgen oxå, värsta dagen va igår ont överallt, sprängande huvudvärk, igentäppt näsa o hjärna o feber orkade ingenting men kunde ändå inte sova som normala sjuka människor gör hela tiden. ...

Av xcinax - 10 maj 2011 14:17

Helgen va härlig på landet, fixa i trädgården, grilla o fick massa sol. Tyvärr även baciller :( kände av halsen smått redan i fredagskväll sen har det bara ökad och nu ligger jag hemma sjuk va inte så farligt igår utan kändes som att det skulle bli...

Av xcinax - 6 maj 2011 16:59

Nu sitter jag i bilen på väg till landet och nä självklart är det inte jag som kör :) utan älsklingen har nämligen Haft ont idag igen o nu strålar det ner i lår o knän, kanske inte hör ihop men irriterande är det. Ska kolla upp efter helgen om det i...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards