Direktlänk till inlägg 31 maj 2011

resume:

Av xcinax - 31 maj 2011 09:01

herrejävlar va d va länge sen jag skrev.

Det är så när man inte har nåt direkt ämne eller så at skriva om, då har man inte alltid nåt o säga sen så rinner tiden iväg o d händer massa saker. Har jobbat en hel del, umgåtts med familjen på landet. Kollat när brosdotter (5 år) har dansuppvisning och då träffat dennes moder som från ingenstans betedde sig som om det va superkul att träffa mig o familjen trots att hon har blockerat mig från alla sätt av kommunikation och ignorerar resten av min familj, tror inte hon va så glad som hon lät påskina men men... Sen då, haft middag hemma i fredags då älsklingen blev hela 26 år :) cila o hennes thomas kom. Han blev jätteglad över presenterna :) ett visir till hjälmen från mig filmer från sofia o tommy och en banåkning från cila o thomas.

Lördagen bestod av städ o shopping, vi gjorde om vardagsrumet på ett kick genom at byta ut möbler :) superfint. Söndag kom hela släkten o fira roger, min o hans släkt träffades för första gngen och det gick jättebra :) Nu ska jag plocka upp cila sen ska vi åka o umgås med sofia som jag saknat otroligt mycket då våra arbetstider o aktiviteter krockat så vi har inte sett mycket av varandra på ett tag. pöss på er

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av xcinax - 17 maj 2011 14:08

Då va man tillbaka på jobbet igen, inte nu nu, just nu ligger jag o slappar hemma i sängen (svårt o bryta sjukdomsvanan haha) men igår jobba jag natt, va skönt att komma tillbaka, det blir nattjobb idag oxå och dagpass imorgon sen e jag ledig igen, b...

Av xcinax - 12 maj 2011 15:46

Japp nu har man vart hemma hela veckan o blir hemmafrån jobb i helgen oxå, värsta dagen va igår ont överallt, sprängande huvudvärk, igentäppt näsa o hjärna o feber orkade ingenting men kunde ändå inte sova som normala sjuka människor gör hela tiden. ...

Av xcinax - 10 maj 2011 14:17

Helgen va härlig på landet, fixa i trädgården, grilla o fick massa sol. Tyvärr även baciller :( kände av halsen smått redan i fredagskväll sen har det bara ökad och nu ligger jag hemma sjuk va inte så farligt igår utan kändes som att det skulle bli...

Av xcinax - 6 maj 2011 16:59

Nu sitter jag i bilen på väg till landet och nä självklart är det inte jag som kör :) utan älsklingen har nämligen Haft ont idag igen o nu strålar det ner i lår o knän, kanske inte hör ihop men irriterande är det. Ska kolla upp efter helgen om det i...

Av xcinax - 5 maj 2011 13:17

Riktig slappardag, vart på väg o sätta igång med städandet länge nu haha, men just nu pallar jag inte resa på mig, har ont i nedre delen av magen, haft ont runt äggstockar o midjehöjd i tre dagar men nu börjar det ta i ordentligt. det enda som är skö...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards