Direktlänk till inlägg 5 maj 2011

slappt o ont

Av xcinax - 5 maj 2011 13:17

Riktig slappardag, vart på väg o sätta igång med städandet länge nu haha, men just nu pallar jag inte resa på mig, har ont i nedre delen av magen, haft ont runt äggstockar o midjehöjd i tre dagar men nu börjar det ta i ordentligt. det enda som är skönt med det är att jag börjar känna igen känslan som att lingonveckan kanske är på g vi kan ju hoppas i alla fall fast faan om jag ska börja få såhär ont o jobbigt varje gång :(... Ska kolla lite på en serie sen ska jag försöka sätta fart i alla fall o städa undan, ska jobba natt följt av dag och sen blir det landet imorgon eftermiddag :). hörs kanske sen.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av xcinax - 31 maj 2011 09:01

herrejävlar va d va länge sen jag skrev. Det är så när man inte har nåt direkt ämne eller så at skriva om, då har man inte alltid nåt o säga sen så rinner tiden iväg o d händer massa saker. Har jobbat en hel del, umgåtts med familjen på landet. Kol...

Av xcinax - 17 maj 2011 14:08

Då va man tillbaka på jobbet igen, inte nu nu, just nu ligger jag o slappar hemma i sängen (svårt o bryta sjukdomsvanan haha) men igår jobba jag natt, va skönt att komma tillbaka, det blir nattjobb idag oxå och dagpass imorgon sen e jag ledig igen, b...

Av xcinax - 12 maj 2011 15:46

Japp nu har man vart hemma hela veckan o blir hemmafrån jobb i helgen oxå, värsta dagen va igår ont överallt, sprängande huvudvärk, igentäppt näsa o hjärna o feber orkade ingenting men kunde ändå inte sova som normala sjuka människor gör hela tiden. ...

Av xcinax - 10 maj 2011 14:17

Helgen va härlig på landet, fixa i trädgården, grilla o fick massa sol. Tyvärr även baciller :( kände av halsen smått redan i fredagskväll sen har det bara ökad och nu ligger jag hemma sjuk va inte så farligt igår utan kändes som att det skulle bli...

Av xcinax - 6 maj 2011 16:59

Nu sitter jag i bilen på väg till landet och nä självklart är det inte jag som kör :) utan älsklingen har nämligen Haft ont idag igen o nu strålar det ner i lår o knän, kanske inte hör ihop men irriterande är det. Ska kolla upp efter helgen om det i...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards