Alla inlägg den 10 maj 2011

Av xcinax - 10 maj 2011 14:17

Helgen va härlig på landet, fixa i trädgården, grilla o fick massa sol.

Tyvärr även baciller :( kände av halsen smått redan i fredagskväll sen har det bara ökad och nu ligger jag hemma sjuk va inte så farligt igår utan kändes som att det skulle bli bättre o bättre. Åkte med älsklingen till AVA MC och köpte Mc ställ med tillbehör åt mig :) han vill ju att jag åker med honom o vill inte köra om jag inte har riktiga kläder på mig. Jag tycker det är för mkt pengar men vill han o tycker att det är viktigt o inga pengar i sjön så är det upp till honom, skulle fått se en bild men det blev inge bra bild med mobilen så lägger upp sen en bättre. Tyvärr så lev nog den ansträngningen plus mathandling o promenad för mycket då jag e sämre idag, gjorde en kraftansträngning o städa lite nyss o nu e jag kallsvettig så ska vila lite.

Njut nu av det fina vädret :)

pöss på er

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards