Direktlänk till inlägg 26 april 2011

Påsk o knasig brorsdotter

Av xcinax - 26 april 2011 18:52

Snart dags att åka till jobbet, tänkte bara uppdatera lite då jag återigen vart sämst på detta hihi men men ibland flyger tiden förbi...

Har vart på landet över påsk med Roger min bror och hans dotter, supermysigt :).

Vi va barnvakt på lördagen då brorsan va och spelade golf och den ungen är dock energisk o vill leka hela tiden men så rolig o knasig. kommer knäppa kommentarer ur henne hela tide. Hon sa till mig att om jag ville leka med hennes saker var det så kunde jag göra det, då frågade jag - om jag inte vill det då??? Då får du sparken!! hahaha sköna unge Fick även ta bort stickor ur foten på henne som hon inte visste att hon hade, när jag sa det så ylade hon rätt ut - det gör OOOOOONT haha hon bad mig hämta nålen och ta ut dom och när hon såg nålen ylade hon IIIINTE NÅÅÅÅÅÅLLLEEEENNN :) när allt var klart tackade hon doktor carina för att jag tog ut dom smärtfritt haha man har inte tråkigt med henne... Roger fick leka ordentligt, hon tycker om honom och hänger gärna på honom så han fick hoppa massa studsmatta med henne och ha henne på axlarna. stackarn va helt slut haha men det är kul att se för han är bra med henne och det märks att han genuint bryr sig för på morgonen frågade han om hon ätit frukost och liknande och det är ju inget han egentligen behöver bry sig om då vi andra fixar allt sånt med henne :). Han har ju släppt på sin oro med barn har jag  märk men det kan jag ta senare annars blir det för långt :) hämtade mina föräldrar från arlanda i söndags, lyllosarna åkte ju till Rhodos i en vecka o kom hem superbruna o glada. vi åt middag med dom och sen tog vi en långpromenad innan dusch och nanna kudde...


Skön vecka kommer det vara, jobba kväll igår natt idag och dagen imorgon sen är jag ledig tors fre och lördag o söndag är det dubbelpass som gäller. På Fredag kommer lite vänner över för spel och Lips (sång)kväll, ska bli jätte kul.


nu ska jag kolla lite tv innan jag brummar iväg till jobbet

ha en trevlig kväll alla och pöss på er

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av xcinax - 31 maj 2011 09:01

herrejävlar va d va länge sen jag skrev. Det är så när man inte har nåt direkt ämne eller så at skriva om, då har man inte alltid nåt o säga sen så rinner tiden iväg o d händer massa saker. Har jobbat en hel del, umgåtts med familjen på landet. Kol...

Av xcinax - 17 maj 2011 14:08

Då va man tillbaka på jobbet igen, inte nu nu, just nu ligger jag o slappar hemma i sängen (svårt o bryta sjukdomsvanan haha) men igår jobba jag natt, va skönt att komma tillbaka, det blir nattjobb idag oxå och dagpass imorgon sen e jag ledig igen, b...

Av xcinax - 12 maj 2011 15:46

Japp nu har man vart hemma hela veckan o blir hemmafrån jobb i helgen oxå, värsta dagen va igår ont överallt, sprängande huvudvärk, igentäppt näsa o hjärna o feber orkade ingenting men kunde ändå inte sova som normala sjuka människor gör hela tiden. ...

Av xcinax - 10 maj 2011 14:17

Helgen va härlig på landet, fixa i trädgården, grilla o fick massa sol. Tyvärr även baciller :( kände av halsen smått redan i fredagskväll sen har det bara ökad och nu ligger jag hemma sjuk va inte så farligt igår utan kändes som att det skulle bli...

Av xcinax - 6 maj 2011 16:59

Nu sitter jag i bilen på väg till landet och nä självklart är det inte jag som kör :) utan älsklingen har nämligen Haft ont idag igen o nu strålar det ner i lår o knän, kanske inte hör ihop men irriterande är det. Ska kolla upp efter helgen om det i...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards